Hej träningsvärk!

Har sån grym träningsvärk idag kan jag säga och jag förstår mig verkligen inte på dom som tycker att träningsvärk är skönt. Det är helt ofattbart för mig. Jag skrek rakt ut i klassrummet idag på svenskan när jag nös för det gjorde så jäkla ont i magen! Känner mig fantastiskt otränad när det gäller att gymma. Antar att jag tränar musklerna på sätt jag inte är van med fast jag brukar i och för sig nästan alltid få lite träningsvärk vad jag än gör. Jag säger som den NV:are jag är att det med stor sannolikhet beror på generna.
 
Det positiva nu är dock att jag har rätt att bara ligga och inte göra ett dugg. Det är fredagsmys på hög nivå här med mitt kära te och en bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback