Gårdagen

Gårdagen började med extrem nervositet och slutade med en blåsvullen fot. Kanske inte kan kalla dagen för den absolut mest lyckade i mitt liv om man säger så. Högskoleprovet. Ja vad ska man säga? Det kanske var det värsta jag gjort. Att vara konstant nervös och stressad i 8 timmar var helt enkelt ingen höjdare. Efter det borde jag verkligen ha lyssnat på mig själv och stannat hemma när jag mycket seriöst övervägde att dissa krogen och sova istället. Hade jag gjort det så skulle jag kunnat gå ut i det fina vädret nu och eftersom vi inte ens kom ut på krogen, igen, kändes mitt beslut ännu lite mer korkat när jag kom hem kl halv 12. Jaja vi hade kul ett litet tag i alla fall! Jag är dock rastlös som tusan just nu så något måste jag ta och hitta på något med min invalida fot. Jag förstår inte varför jag alltid måste vara så jäkla klumpig?!
 
Bilder på mig och min lilla storasyster från igår. Jag har dock lite klack så skillnaden brukar oftast inte vara fullt så här stor... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback