Jag är officiellt en elektionikmördare

Sitter med Heidie och kollar på Big bang theory medan det är reklam på x-factor. Har otroligt dåligt med nya foton för kameran vill inte riktigt samarbeta. Autofokusen funkar bara inte, spelar verkligen ingen roll vad jag gör men jag hoppas att jag missat något i inställningarna och att pappa(som vanligt) kollar på den och får den att fungera efter 2 millesekunder när han kommit hem. Detsamma gäller min telefon som numera inte vill visa nya sms. Jag borde seriöst levt för 50 år sedan utan någon speciell elektronik. Det räcker med att jag rör vid någon sorts elektionik så går den sönder. Jag mördar helt enkelt elektronik.
 
I brist på andra bilder lägger jag ut en jag tog för ca en vecka sedan innan snön kom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback