Engelska

Sitter på engelska och tar en litten paus och bloggar lite. Håller på att skriva ett tal om renessansen som ska vara tio minuter långt. Mycket spännande... Vi är fem pers som är här eftersom lektionen egentligen är frivillig och vi inte ens har någon lärare här men har inget bättre för mig fram till kl 4 så jag kan lika gärna sitte här. Resten av dagen kommer nog också bestå av plugg tror jag. Tänkte passa på när jag väl är ensam och inte har något speciellt för mig så kan jag göra lite roligare saker i helgen istället! Biologipersentation och projektarbete står på schemat. Nu går det inte riktigt att sitta och kolla ut lite på sjön då och då som avkoppling heller då det är mer eller mindre kolsvart men som tur är så är det snart jul och det är julbelysning överallt istället vilket jag nog måste påstå är en ännu bättre motivering i pluggandet! Ska ta och ta kort på vår flaggstång sen och lägga upp någon bild för den är sååååå fin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback