Photo a day - Favourite

Då var vi framme vid en favorit. Ganska brett urval av saker att välja på men jag tar en som är en lite speciell favorit och som dessutom är ganska lättfotad och som finns nära till hands. Nämligen min favoritplats som, för vissa kan tyckas tråkigt, är hemma.



Det spelar ingen roll hur hektisk eller dålig dag jag haft för varenda gång jag får komma hem och känna tystnaden och se sjön så slappnar jag av. Det är ett ställe att andas ut på och som ger en slags frihetskänsla. Jag älskar att gå ner på bryggan och sätta mig och borsta tänderna på mornarna och att äta frukost ute på terrassen. Problem blir mindre och man slappnar av här till skillnad från i sandviken och andra städer. Allting är så lugnt och fint



Kommentarer
Postat av: Heidie

Snodde en bild av dig och tog som omslagsbild på FB. Hoppas det är ok!



Puss <3

2012-05-22 @ 15:42:58
Postat av: Bea

Klart det var ok! :D Puss <3

2012-05-23 @ 09:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback