Naturhistoriska muséet i Stockholm

Ska till naturhistoriska idag med biologin. Har varit där en gång tidigare tror jag för bra länge sedan och det enda jag egentligen kommer ihåg är delen med dinosaurier. Jag vet att jag gått och längtat efter den biten hela dagen men att jag, när vi till slut kom dit, blev så rädd för alla megaskelett så jag började storböla och satt i mammas knä på en bänk och blundade hela tiden resten av familjen var där och tittade. Förhoppningsvis går det väl kanske lite bättre den här gången. Mamma ska ju liksom inte med så jag får väl lov att skärpa mig eller också hitta ett annat knä att sitta och tycka synd om mig själv i. Hur det blir med den saken får framtiden utvisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback