När solen lyser, kan jag göra vad som helst

Inget berg är för högt
inget hinder är omöjligt att komma över



Jag har så himla svårt att komma på rubriker för tillfället så därför blir det nog en hel del mer bra citat och så som jag hittar på lite här och där. Ang. det jag skrev igår om att världen är väldigt underlig så är det inte så att det har hänt något speciellt utan att jag är lite förundrad över hur allt fungerar. Ibland säger och tänker folk så helt annorlunda än vad jag tror dom ska göra. Saker som jag inte alls trodde var rimligt och som jag inte heller är helt säker på är rimliga även efter jag fått dom svart på vitt. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men inget har hänt i alla fall. Om jag inte hade haft en hel dag med matteplugg framför mig så skulle jag nog vara på riktigt bra humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback