Att inte lyckas med allt tillhör verkligheten

Men att inte ge upp tillhör dig


Sitter nu i min säng, hyfsat mör och lite småtrött sådär. Boxningen gick jättebra även fast jag saknade min lilla vän. Matteprovet idag gick förresten också bra men det är lite svårt att säga som vanligt numera när det gäller prov. Fr.o.m. att man började gymnasiet så har det blivit allt svårare att säga hur det gått på prov man skrivit. Sista frågan var rätt så klurig och jag kommer fortfarande ihåg den helt utantill, som vanligt när det är någon fråga på ett matteprov som jag inte riktigt kan. Jaja vi får väl se hur det går. Nu ska jag ta och sova! Fantastiskt vad skönt det ska bli!

Här är lite bilder på blommorna mamma fick av farmor och farfar i lördags





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback