Arvet efter Arne

Idag var det min tur att vara stolt syster! Det var en riktigt bra och rolig teater med väldigt duktiga skådespelare. Fast jag måste ju nog säga att jag allt tyckte att lilla Heidie(eller snarare lilla Rut) nog var bäst ;) Det bara lyste om henne!
(Heidie i rödblå-rutigt och blått med blommor)


Haha jag vet inte riktigt vad jag ska säga om denna här nedanför....





Jag vet att du ville titta igenom bilderna Heidie så jag tänkte att du kunde ju lika gärna göra det här! ;)

Har ett litet videoklipp också men det lägger jag upp imorgon. Nu ska jag för första gången sova med min skena i munnen. Den ska få käken att slappna av men jag vet inte riktigt om jag vill slappna av i munnen för det är så stor så jag vet inte om jag kommer kunna hålla munnen stängd eller om jag kommer vakna i en pöl av dreggel imorgon. Mysigt. Ger väl helt enkelt ett utlåtande av min nya sängkompis imorgon. God natt!

Kommentarer
Postat av: Heidie

Underbara kort älskade syster! Tack för att du kom och för att du knäppte dem :-)

Puss och kram

2012-03-18 @ 13:19:25
Postat av: Bea

Tack så mycke! Det var ju jättekul att komma och kolla! Kommer allt på sista föreställningen också. Då vet jag ju när du ska sjunga så jag får med hela låtarna på film! ;) Puss

2012-03-18 @ 17:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback