Doris

Slänger upp en bild från igår så där innan läggdags. Om ni undrar varför william är blå så beror det på att han ska föreställa Doris i Hitta Nemo(Öronen är gula om ni inte redan såg det). Jag som målade och jag måste säga att jag blev väldigt nöjd med resultatet! Själv var jag katten i Alice i underlandet men det jag jag ingen bild på. Om den William tog på mig blev bra så visar jag den sen.

För övrigt har det varit en riktigt bra dag. Fick reda på att jag kommer få MVG i spanska steg 4, fick reda på att jag slipper göra en extra muntlig presentation i spanska till vilken jag glömt boken i skolan till(igen), planterade en blomma, samt fick en ny mobil. Eller ja, ny, Marinas gamla som funkar superbra. Förrutom att den just dog. Hehe men innan dess funkade den super och det kan vara batteriet som tagit slut dessutom så det är säkert mitt fel som vanligt. Pappa tittar väl på den i 2 sekunder imorgon och får den att fungera direkt som vanligt. I alla fall så funkade den jättebra och för mig som levt med en telefon som tog fem minuter på sig att ladda inkorgen så är det en sån stor förbättring. Dessutom funkar Instagram på den här! Otroligt lycklig kan jag säga! Tack Marina!

Min gamla har alltså fått gå i förtidspension eftersom jag gett mig tusan på att jag inte skulle skaffa en ny förrän i jul eftersom jag haft den i två år då. Enligt mig ska man kunna ha en telefon i två år utan att den går sönder. Gör den det så pass att man inte kan använda den längre så lämnar man in den på lagning.Bara för att telefonförsäljare vill sälga så många mobiler som möjligt betyder inte det att dom ska tillverka telefoner som bara håller ett halvår. Kunde dom göra telefoner som höll för tio år sedan kan dom fortfarande göra det. Därför vägrar jag i vanliga fall byta. Men nu när man bara får en sådär ändå så kan jag ju inte tacka nej. Men som kompensation så har jag lovat mig själv att ja denna tills jag fyller 20, vilket är om nästan 2 år. Och då har den ju redan haft en ägare så det tycker jag kompenserar bra.

Nej nu ska jag allt ta och gå och lägga mig. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback