Systeryster

Systeryster Heidie kom nyligen hem från New York och hade med sig både snygga skor och parfym som luktar supergott till mig! Tack så jättemycket!! Love ya!



Har varit smått frånvarande här nu några dagar men det har hänt så mycket så jag har inte hunnit skriva något inlägg. Tänkte ta en liten sammanfattning i alla fall. I torsdags var det ju skolavslutning vilket betyder att jag nu har SOMMARLOV! Så himla skönt! Var ut och fikade med klassen på morgonen och sen bar det av till kyrkan(måste säga att uppträdandena var extremt bra iår, speciellt Paulas) och vidare till American med mamma och pappa och åt god buffe. Efter det bar det av till Sofie där vi hade ett litet klassparty(hade så jäkla kul, tack Sofie!!), sov där tills nästa dag och stannade där till ca halv fem och sov i princip hela tiden(förrutom att vi lagade mat, pasta, bacon och nötpesto, supergott!). Halv fem kom pappa och hämtade mig och Tessan och sen åkte vi och lämnade henne hemma hos sig och sen åkte jag hem och städade. Morgonen efter alltså lördag morgon fortsatte jag städa och fixa och packa(eller snarare slängde ner alla användbara saker jag såg i en väska) och efter det hem till Tessan för mys och grillkväll! Sov där och blev hämtad ca halv elva och nu är jag alltså hemma. Resten av dagen kommer jag inte göra ett dugg kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback