Har just skrivit det mest värdelösa provet någonsin

Hela fredag, lördag och söndag satt jag nästan konstant och pluggade. 80 sidor biologi satt jag och bankade in i huvudet på migsjälv. Över 24 timmar sammanlagt för att jag haft så mycket annat förra veckan. Så kommer det ett litet *****prov på 25 poäng som knappt hade någonting med boken att göra. HUR? VARFÖR? Jag fattar det inte. Det här var det mest värdelösa provet jag någonsin skrivit. Och efter alla timmar. Fy *** vad besviken jag blir.
Dom enda som faktiskt tyckte det var något positivt med det var dom som inte pluggat ett dugg men som ändå kommer få ungefär samma resultat som oss som pluggat arslet av oss. Fy.

Trodde verkligen att jag skulle känna lättnad över att ha gjort provet vid det här laget men jag känner mig nästan bara gråtfärdig och tom. All energi lagt på ingenting. Betyget kan jag ju bara säga adjö till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback