Places to go

5. Paris


4. Island


3. New York


2. Nya Zeeland


1. Afrika


Har pluggat matte hela kvällen och har därför inget intressant att lägga upp på bloggen så jag kom på att jag skulle göra en liten lista över mina drömresemål. (Självklart ska kameran med vart jag än åker) Och ja jag vet att Afrika inte är en speciellt liten världsdel men jag vet bara inte vart i Afrika jag vill resa till än. Hur som helst ligger det helt klart på plats nr 1

Har inte hänt så mycket spännande idag. Det mest händelserika var väl att jag lyckades läsa in mina nycklar i skåpet. Mindre bra. Tur att det fanns en extranyckel på siggan som mamma var så snäll att hämta. Tänk att det alltid är jag som lyckas med allt. Antingen så har jag väldigt otur eller så är jag fantstiskt oskicklig när det gäller att vara smidig. Jag gissar på det sistnämnda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback