Not my day

Det blev ju inget matteprov idag(som var anledningen till att det inte blev någon uppdatering igår då jag satt och sista-minuten-pluggade hela kvällen). Imorse trodde jag att jag mådde lite halvdåligt för att jag var nervös men eftersom jag mådde sämre och sämre så stannade jag hemma idag och vi får se om jag går imorgon för jag mår fortfarande inte bra. Skulle vara skönt att få ha matteprovet gjort och sluppit tänka på det men jag får helt enkelt ta det senare. Nu blir det sängen för min del! God natt!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Evrung

Sv: Hej! Ja, visst kan jag det. :)



Fantasy Art now - vol 2 | Fantasybokhandeln i sthlm.

Spectrum 12 | Fantasybokhandeln i sthlm.

Luis Royo - conceptions 1 | Fantasybokhandeln i sthlm.

John Bauers förtrollande sagovärld | Akademibokhandeln.

Bildvärlden i Sagan om Ringen - Härskarringen | Akademibokhandeln.



Alla böcker går nog att få tag på hos Adlibris. Hoppas du fastnar för någon av dom! :D

2012-01-18 @ 22:58:56
URL: http://evrung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback