Good morning world!

Imorse trodde jag verkligen inte att veckan skulle kunna bli värre efter att jag upptäckt att jag tappat bort mitt pandora-armband samt min gårdag. Sen kraschade min dator.
Ja jag har tappat bort mitt pandora-armband, ja det var min käraste ägodel. Ja jag har letat överallt. Jag vet att jag hade det i fredags innan idrotten men tog av mig det efteråt när jag skulle dushca. Efter det har jag inget minne av det. Ja jag har letat i helt gymnastiksalen samt omklädningsrummet samt alla mina väskor, samt alla mina fickor på alla mina kläder. Ja just nu känns det ganska fördjälvigt rent utsagt eftersom armbandet för mig inte bara var ett fint armband utan ett armband med olika berlocker som jag fått av olika persones som betyder väldigt mycket för mig. Därför spelar det ingen roll om jag skulle köpa ett nytt med exakt samma berlocker då det är just de berlockerna som finns på armbandet som betyder något för mig. Därför har jag det alltid på mig och tar bara av det när jag ska duscha eller träna och därför har jag vanligtvis alltid koll på vart det är.
Jag hade hellre tappat bort både nycklar, mobil, dator, you name it. Bara. Inte. Det. Armbandet.

Dagens fysikprov är dock inställt, det är ju alltid något.
Gammal teckning jag gjorde på bilden i ettan av pandora berlocker. De två första har jag på mitt armband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback