Fredag den 13

Ja vad ska man säga. Dagen började med att jag råkade spränga min parfym när den åkte ner i golvet. Efter det hade jag gympa som första lektion och när den lektionen var klar upptäckte jag att jag glömt mina jeans hemma så det blev till att ta joggingbrallor idag också med tröjan jag tänkt ha till jeansen som kanske såg något malplacerad ut tillsammans med gymnastikbyxor? Jag vet inte. När jag hade duschat märkte jag att jag inte heller hade någon mousse med mig till håret och balsam använder jag aldrig i skolan. Då hade jag naturligtvis också tappat bort min snodd så idag gick jag runt i skolan och såg ut som ett litet vilset troll.

Efter andra lektionen märkte jag att min mobil inte låg i den ficka jag trodde jag lagt den i. Och inte i någon av de andra fickorna heller för den delen. Var bara att anta att den låg hemma, vilket den också gjorde.

 

Resten av dagen har också varit lite småwierd men är det fredag den 13 så är det. Positivt med dagen är dock att jag spöade både emil, aslam och omar på pingis en varsin gång samt att det nu är helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback