Svårt att välja

Efter att ha bojkottat den nya facebookprofilen "tidslinjen" ett bra tag bestämde jag mig för att ändå skaffa den eftersom man inte längre har något val den 9 februari. Det svåra var dock att välja ett omslagsfoto som passade in längst upp i profilen eftersom det var så konstiga mått på det. När jag väl fick till dom och la upp kortet märkte jag att när man går in på någons profil så försvinner toppen på fotot. Det vill säga nästan allt ovanför molnens nedersta kant. För att se överkanten måste man bläddra upp lite varje gång man går in på någons profil. Då ser man hela bilden. Så onödigt. Tänk att dom alltid måste krångla till det på den sidan.

Förresten så glömde jag säga att jag fick med en bild i arbetarbladet igår!
http://arbetarbladet.se/lasarnasab/namnnytt/1.4339546-beatrice-fangade-en-vacker-vinterdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback