Traffikerat

Mer traffikerad sjö än Storsjön får man leta efter på vintrarna. Det är så mycket rådjur att till och med Dezzie tröttnat på att skälla på dom. Nu på förmiddagen var det som mest 8 st som gick över sjön samtidigt och det roliga är att dom går så otroligt nära. Jag tror Ullrik varit ute och lagt ut en hink mat åt dom precis vid stranden och jag tror det är därför dom kommer mycket närmare nu än förut. Om det är fint väder imorgon ska jag allt ta och klä på mig ordentligt och gömma mig utomhus och ta lite närbilder på dom. Jag älskar verkligen att bo här! Det är så otroligt mysigt!

Kommentarer
Postat av: Heidie

Vilka jättefina bilder Bea!!! Vill ha den sista som tavla!!!

Svar: Tack så mycke systeryster! Ja det kan du väll få om du vill ;D
Beatrice Vad-Schütt Klockervold

2012-12-20 @ 15:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback