Från oss alla till er alla, en riktigt god jul!

 
Det är slitsamt att vänta på jultomten tycker Dezzie
 
Jultomten gör sig redo att besöka grannskapets alla 3 barn!
 
Och självklart ska också årets ren vara med på ett hörn!
 
Här är vår egen jultomte!
 
Alla barn blev till slut nöjda och glada!
 
Eftersom jag har blivit förbjuden att lägga ut några bilder på kära farfar så sparar jag väl det tills han fyller år! En gång per år får man allt vara lite busig för jag tror nog att tomten kommer nästa år ändå. Man får bara välja sina tillfällen med omsorg ;)
 
Hoppas alla haft en riktigt mysig julafton! Det har jag!
(bild från förra året då det inte blev någon ny iår :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback