Tillbaka på banan igen

Blev lite för mörkt för att ta detaljbilder på teckningen så det kanske kommer imorgon. Vi får se! Projektarbetet rullar i alla fall på och imorgon ska jag ta och fortsätta på det samt gå på mina första engelska c- och matte breddnings-lektioner. Idag hade jag biologi b för första gången. Stor besvikelse att öppna boken och inse att de två första kapitlen bestod av kemi b. Jag som trodde jag blev kvitt kemin en gång för alla förra året men ack så jag bedrog mig! Första matte e-lektionen var bättre däremot men jag måste säga att jag saknar abed litegrann. Jag menar med hans entusiasm hade vi lugnt kunnat bli klara med den en och en halv timmes lektionen på en kvart. Menmen Thomas verkar helt ok han också! Nu blir det sängen för min del så jag tar och avslutar dagen med en ganska fin bild jag sprang på nyss. Sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback