Dagens planer

Planerna gör dagen lyder: springa, duscha, fixa mig, Emma på förfest, slick. Tror det blir en riktigt bra dag!
 
Gårdagens brännboll nudå. Tja det blev inte riktigt som det var tänkt. Svek laget och åkte med sofie och bella till valbo i stället och åt glass på donken. Tror inte dom saknade mig speciellt mcket med tanke på den bollkontroll jag besitter. Efter det blev jag och bella upplockade av sarah, tess och elin och sen bar det av in till gävle för shopping. Spenderade sammanlagt 11 kr. På godis. Var helt enkelt inte min shoppingdag och lindor som jag behövde till boxningen  fanns varken på stadium eller team sport så jag får ta och leta i lilla sandviken sen istället.
 
Sista bilden från Dk tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback