Live in the monemt and make it so beautiful

that it will be worth remembering

Har haft lite fullt upp de senaste dagarna, därför har det blivit ganska dålig uppdatering här. Men nu tänkte jag börja ta igen det. I förrgår åkte jag och familjen mot gysinge och Dalälven och knäppte en massa kort vid naturreservatet och på lite gamla hus och igår fick jag min födelsedagspersent av Tessan som var en liten överraskning. Eller inte en så liten överraskning. Först så åkte vi in till valbo och shoppade lite och åt mat och sen hade jag ingen aning om vad jag skulle göra. När Allan kom och skulle skjutsa oss vidare så styrde vi in mot Gävle men vad jag än gissade så körde tessan med sitt pokerface så inte förrän vi satt oss på våra platser i konserthuset och Fredrik Vikingsson kom in förstod jag vad överraskningen var. Filip och Fradrik, Jakten på den försvunna staden. Dom var superbra! Man slutade knappt att asgarva innan man började igen. Toppenbra present! Tack världens bästa vän!

Här kommer lite bilder från när bloggen låg nere. Två viggar, två tranor, två gräsänder, lite natur och en massa jättesmå fiskar som jag upptäckte i vattnet vid piren. Det var verkligen jättemånga. Kanske lite svårt att se men det är inte helt lätt att knäppa kort på något under vattenytan när man själv är ovanför vattenytan och vattnet är lite grumligt.

Kommentarer
Postat av: Heidie

Vilken härlig present du fick av Tessan! Kul! Gillade deras förslag på slogan för staden: Gävle tacklar och bockar :-)



Puss och kram

2012-04-18 @ 22:41:23
Postat av: bea

Ja men eller hur, den var ju klart mycket bättre än den förra! Puss

2012-04-19 @ 17:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback