Jambo

Nästan så att jag vande mig vid att inte skriva inlägg på bloggen bara efter någon dag och tyckte det var lite smått jobbigt att behöva börja skriva igen. Haha vilken latmask jag är. Menmen, nu är jag igång igen och här är lite av korten jag knäppte medan bloggen låg nere! Fick besök av Anne, Lasse, Christer, Helena och Jambo för någon dag sedan som kom och fikade och så tog vi en liten prommenad med vovvarna




Kom just att tänka på hur otroligt många namn bjässen här ovanför har fått. Jag har i alla fall otroligt många namn på honom, som exempelvis Bambo, Bumbo, Bambam, Jamjam, Jampan, Bampan, Bumbum, Jumbum, Jumbo och ibland om man är lite elak så blir det Dumbo. Och det är ju bara några av alla olika tillsnitnade namn av hans riktiga namn men sen har vi ju alla dom klassiska smeknamnen husdjur brukar få också. Men sen är det ju såklart sant så som dom brukar säga att kärt barn har många namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback