En "liten" hackspett och början på en film

En trött (det naturliga ordvalet här hade varit ”liten” men egentligen så var den faktiskt ganska fet)(fast den var ganska söt ändå) hackspett satt i ett träd ute på udden.

Började med ett nytt litet projekt för någon vecka sedan som jag hoppas blir bra. Tänkte nämligen kanske göra en liten film och själva filmningen är jag nog snart klar med men efter det så ska jag fixa bakgrundsljudet också vilket blir lite knivigare och jag är inte ens säker på att jag kommer vilja göra som jag tänkt. Beror på hur resultatet blir. Har ju aldrig gjort en film innan så det ska bli lite kul att börja klippa och klistra lite sen. Vad jag tänkt göre med bakgrundsljudet får ni reda på senare. Om det nu blir det bakgrundsljudet det vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback