Helg <3

"I think everybody's weird. We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp
Äntligen helg! Har varit en riktigt lång dag men nu kan man äntligen slappna av. Målade nyss den här och nu sitter jag och kollar på idol. Funderar på att måla lite mer sen. Har ju inte målat på nästan hela veckan så var jättesugen på det när jag kom hem
Här är lite bilder på sjön också
Nu ska jag titta på nyinköpta pirates 4. Tror inte dagen kan få ett bättre slut än så!

Kommentarer
Postat av: Heidie

Har sparat den sista bilden som bakgrundsbild på min dator. Mycket fin!

2011-10-04 @ 17:29:12
Postat av: bea

hihi tack! :D

2011-10-04 @ 21:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback