En kväll med Jo Nesbᴓ

Sitter nu med Fladdermusmannen av Jo Nesbᴓ i händerna i soffan i mitt rum med en filt och levande ljus. Inta alls fel att avsluta dagen så här.

Dagen i övrigt har också varit riktigt mysig. Började sent med spanska och hade efter det ett hål på typ 3 timmar innan jag återvände till skolan för att titta på film och sedan åka hem. På håltimmen cyklade jag till siggan och gick ut på prommenad i regnet. Ganska skönt faktiskt. Blev extra mysigt för att vi har besök av lilla Gilda, en urgullig labrador, som ska stanna en hel vecka.
Efter skolan åkte vi direkt hem och tog ännu en regnig prommenad. Det är tur att vädret är som det är för annars är jag rädd att jag inte kunnat hålla borta julkänslorna och julkallendrarna längre. Åt nämligen risgrynsgröt till middag. Så gott!

Aja nu ska jag ta och läsa några sidor till innan det blir sängen för min del. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback