Skönt med torsdag för imorgon är det fredag

Ska bli superskönt med helg. Även fast det varit en fyradagarsvecka så har den på något sätt kännts längre än andra veckor. Kanske är för att det är höstlov om en dryg vecka. När man längtar efter något och på att skolan ska ta slut så kanske tiden går längsammare än när det bara är mitt i terminen och allt bara flyter på.

Har varit en ganska udda dag idag. Inte minst för att jag fann min cykel ovanpå cykelstället och inte i nr jag skulle cykla hem. Tack Emil och Aslam! Tror nog förbipasserande fick sig ett gott skratt när dom gick förbi och såg mig jävlas. Man är ju smidig som ett kylskåp och den enkla vägen är ju aldrig den jag väljer när jag gör saker.

Sitter nu i min säng och är ganska glad över att min dator mår bra igen igen. Den gar nämligen varit och lekt med Sören idag(skolans IT-tekniker). Tror min dator tycker om Sören för den vill dit gaska ofta. Den kanske blir deprimerad när den inte får träffa honom på ett tag. Jag vet inte.

Lite bilder från dagens prommenad i höstvädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback