Saker-som-jag-kommit-på-att-jag-vill-ha-när-jag-blir-stor-lista

En gunghäst, som jag kom på att jag redan har en jättefin sedan jag ar liten, så den åker ner från vinden på garaget så fort pappa kommer hem

 

En one piece för varje årstid

 

En gammaldags bläckpenna

 

En mörk fin flygel

 

En stor ateljé

 

En stor walk-in-closet

 

Ett litet mysigt bibliotek med en jättestor mjuk fåtölj i med en stor mjuk och luddig filt och matchande kudde i

 

En balkong från mitt sovrum

 

En riktigt mysig och stor trädgård

 

Massa kryddväxter

 

En fontän

 

Ett växthus med sköna fåtöljer i

 

Olika stolar vid köksbordet

 

En stor samling av olika teer från olika platser, samt olika stora tekoppar till, endast en av varje tekopp dock så man måste välja varje gång man ska dricka te

 

Och sist men inte minst, en gungstol

 

 

Var till Valbo igår med Tessan men tog tyvärr inte med kameran. Önskar jag hade gjort det och tagit kort på allt konstigt som tessan provade. Måste säga att jag inte riktigt fattar grejen med pälsmössor. Har lite svårt för sånna men det kanske kommer med tiden om jag får vänja mig vid dom. Jag vet inte. Speciellt sånna med öronlappar. Dom tror jag nog aldrig jag riktigt kommer vänja mig vid. Tycker dom är riktigt hemska. Fast jag tycker nog dom andra vanliga pälsmössorna är ganska hemska dom också. Tänker bara på typ ryska vakter eller nåt. Konstigt

 

Bilden har egentligen inget med en pälsmössa att göra men när jag sökte på det så kom den här upp och jag tyckte den var så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback