Kan det bli bättre??!

Jag har fått tillbaka mina kära nycklar! Dom hängde i Sarahs skåp när Johanna gick in i skåprummet vid 1 tiden idag. Någon fattig person har antagligen lämnat dom kvar där efter att ha provat ut alla skåpen och kollat om det funnits några värdesaker i, vilket det varken fanns i mitt eller Sarahs skåp och sedan bara låtit dom hänga kvar i låset då dom inte längre kunde anväldas till något! Lycka! +250 spänn för passerkort jag inte behöver köpa nya! Tack den fattiga personen som letade igenom mitt skåp! Har förlåtit dig för att du tagit mina nycklar vem du nu än är! Men framför allt ett stort tack till Johanna! :D

Är också lycklig över vad som kom på posten idag! Nu måste jag bara se till att hålla mig från att titta på dom till i alla fall i början av novenber för att verkligen försöka hålla kvar höstkänslan tills dess och för att inte tröttna på julen innan den är över. Får se hur det kommer gå... Tack mamma!! :D

Fast jag måste säga att jag tyckte väldigt synd om den lilla fågeln som flugit in i bessemer och irrade runt och flög in i fönster i ljusgården idag. Dom är så svåra att fånga när dom väl kommit in dit. Hoppas den flygit ut nu iaf. Håller tummarna för den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback