Marshaller

Hur dålig bollkontroll man egentligen får ha vet jag inte men när man missar sängen som står 1,5 meter bort med fyra plagg i rad så börjar man ju undra om man inte ligger lite under minimigränsen.  I och för sig har jag kanske bevisat att jag ligger under det ganska länge. Ikväll blir det middag så nu håller jag på att göra mig i ordning lite. I morgon är det sista dagen på höstlovet och på måndag skola igen. Tiden går för fort när man är ledig

Min uppgift för dagen blev att tända marshaller


Kommentarer
Postat av: Elin

sv, Men tack så jättemycket! :D Tröjan är köpt på en marknad i Skara i ett stånd med Indian-prylar :)

2011-11-06 @ 11:12:33
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback