Städning

Håller nu på att rensa hela mitt rum! Ska möblera om lite och sätta upp ett stort kollage på lite allt möjligt som jag har tänkt ska täcka en halv vägg. Får se hur det blir sen och lägger upp bilder på det också. Har suttit och valt ut bilder från internet och massa gamla fotoalbum som pappa har varit snäll och skrivit ut åt mig. Sen har jag suttit och klippt ut allihop ca 150 st. Allt som allt har det nog blivit ett antal timmar jag suttit med kollaget nu men jag tror det kommer vara värt det när jag väl blir klar med det. Men så var det det här med att jag måste städa mitt rum också innan jag väl börjar att sätta upp kollaget vilket kommer ta sin lilla tid det också.

Idén till det fick jag frånden TV-serien The Killing som nog är en av dom bästa jag sett på länge. Stort + är att Joel Kinnaman har en av huvudrollerna. Stort - är att det bara kommer sändas 3 avsnitt av 13 nu. Resten kommer dom vänta med att sända tills senare.
I alla fall så hade tjejen som blivit mördad ett kollage på väggen som jag tyckte var snyggt så jag bestämde mig för att göra ett eget, dock mycket större.

Slut på pausen. Nu blire att förflytta sig till garderoberna som jag skjutit på så länge som det gått. Men nu är det bara dom kvar tyvärr. Och damsugningen såklart men det är lite svårt att börja med den när halva golvet används som garderob...
städa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback