Nikolaus

Någon mer än jag som haft en sko i fönstret inatt? :)
Lite småstrulig dag igår måste jag säga. Kom hem vid halv 5 någon gång och ca kvart över 5 när jag skulle plugga lite fysik inför provet idag märkte jag att jag tagit med kemiböckerna hem i stället för fysikböckerna. Rushade sen in till Sandviken igen i min one piece med pappa för att hinna dit innan skolan stängde och hoppades på att skolan var öppen och tom. Tom var den. Öppen däremot.. Jäkla tur att Jocke hade en extra och var snäll att stanna kvar i sandviken så jag kunde få den. Tack igen!!

Kommentarer
Postat av: Miss C

Beatrice: Tack så mycket! :D Kram C

2011-12-06 @ 13:15:02
URL: http://missc.se/
Postat av: maj

tur Bea att du är påhittig och hittar på lösningar.

Ja du sko i fönstret har även Embla och Fritiof.

Man måste ju ha koll på alla småtomtar...och dem har koll på oss.Lycka till med provet i dag,kan inte tro annat än att det går bra.

Kramar från moster och ett vitt Göteborg

2011-12-06 @ 13:26:19
Postat av: bea

Åh så mysigt, tradition är ju tradition ;). Haha självklart, tack så mycket jag tror det gick ganska bra! Jasså är det vitt i Göteborg? Här är allt lite mer i gråskala.

Kram och hälsa alla!

2011-12-06 @ 16:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback