Tänka om?

Började fundera lite på det där med låttexter på garderoben. La fram förslaget för Heidie och hon tyckte att det kanske skulle bli lite för mycket nu när jag har kollaget. Höll med henne när jag väl gick in i rummet och tänkte strunta i det ända tills jag gick och la mig i sängen. Då fick jag ännu en idé. När man ligger i min säng så ser man hela garderobsväggen, soffgruppen, kollaget och "sen kväll" tavlan. Samt lutväggen ovanför garderobväggen.

Förrutom låttexterna som jag faktiskt tänker göra så tänker jag också sakta men säkert börja fylla min snevägg med akvarellmålningar. Skulle vara så jäkla coolt om man bara kunde ligga i sängen och se allt, och ja det blir sjukt mycket som pågår på mina väggar men jag tror verkligen att det kommer bli riktigt riktigt bra.
Om det inte blir det är det ju bara att ta bort det igen då. Så enkelt är det med det. Såhär hade jag tänkt ungefär. Ingen bra bild men man fattar bättre vad jag menar iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback