Myskväll

Sitter nu i sängen i min onepiece och väntar på att game of thrones ska ladda. Första dagen i skolan idag och det känndes helt okej. Kort slapp-dag vilket ser ut att hålla i sig resten av veckan också om man kollar på schemat. Fick schemat för hela höstterminen också och det var inte alls så illa som jag trott. Misstänker dock att vårterminen kommer bli aningen jobbigare för jag tvivlar på att "nv:s klart jobbigaste år" kommer se ut såhär för då förstår jag verkligen inte vad alla pratar om.

När vi slutat för dagen gick vi först och beställde ett nytt passerkort åt mig eftersom jag, som med allt annat, tappat bort det för några månader sedan. Kommer på posten med fakturan på 200kr!
Efter det gick jag tessan sarah sofie och andrea till rese och hämtade ut lite busskort och sen bar det av till sibylla några meter bort. Flottiga strips <3
Medan game of thrones laddas är jag inne på weheartit.com. Japp, beroende, jag vet. Men det är ju bättre än spel i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback