Good morning

Var till Tessan och kolla på film igår med Elin och Ludde. Först såg vi Motorsågsmassakern. Typ hur äcklig som helst. Jag hatar slaktarfilmer. Vet värsta är att det inte ens hjälper att sitta bakom en kudde för man man vet exakt vad dom gör ändå. Sen kolla vi på The Grudge som var ganska mycket mindre äcklig. Efterdet var min mami jättesnäll och gick till dörren och hämtade mig :)
Det stod ju att Motorsågsmassakern var verklighetsbasserad i slutet men jag hittar verkligen ingenting om det. Ska fortsätta kolla lite. Men jag tycker det vore lite konstigt om en familj slaktar 33 pers på de mest vidriga sätt och äter upp dom utan att det står ett dugg om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback